PracaGrupypl.praca.dyskusjeUważajcie na PROKOM › Re: Uważajcie na PROKOM
  • Data: 2007-03-24 20:01:38
    Temat: Re: Uważajcie na PROKOM
    Od: "Jan Kowalski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "E." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eu2vm3$5i8$1@achot.icm.edu.pl...
    > Jan Kowalski napisał(a):
    >
    > Mało prawdopodobne, że to kwestia umowy.
    > Prędzej wyłapali Ci to na kontrolowaniu służbowej poczty.
    > A poza tym... w tych środowiskach na wyżswzym szczeblu wszyscy wszystkich
    > znają. Najpierw się napieprzają na siebie by mieć sprzedaż, a jak już ją
    > zdobędą, idą razem na wódkę. To tak w dużym uproszczeniu wygląda.
    >
    > E.

    No coś Ty... służbowa poczta do takich celów? Aż takim lamerem nie jestem ;)
    Ale co do tej wódki to racja - tak to niestety wygląda jak się okazuje. A
    umowa między firmami jest swoją drogą jak się później okazało.
    W sumie niby nic się nie stało - było to po prostu nieeleganckie. Nigdy
    odkąd pracuję nie postępowało się w ten sposób, ale - panta rhei... czy
    jakoś tak :)
    Generalnie chodziło mi o to aby Was ostrzec, że w przypadku niektórych firm
    nie możecie liczyć na dykrecję (jeżeli Wam oczywiście na niej zależy).

    Pzdr,
    Sukumvit.