PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: [crosspost] Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ › Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    From: badzio <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Utrata statusu bezrobotnego, a utrata ubezpieczenia NFZ
    Date: Mon, 22 Dec 2008 06:12:02 -0800 (PST)
    <gil7f7$8l0$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <gilemj$cr1$1@inews.gazeta.pl> <s...@p...org>
    <1msoqkv6n1ttz.bkvcdsr7w8zb$.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>
    <1...@4...net>

    On 22 Gru, 15:03, Herald <h...@o...eu> wrote:
    > Czego nie rozumiesz?
    > Masz wykształcenie w kierunku elektronika użytkowa - pracujesz na takim
    > kierunku.

    Jesli nie ma pracy w Twoim zawodzie to:
    - szukasz innej pracy
    - zyjesz z oszczednosci
    - nie wybrzydzasz

    > A co to jest za fachowiec?
    > On ma *decydować* czy elektronik nadaje się do palenie w kotle??

    Tak, on ma zdecydowac czy delikwent nadaje sie do pracy u niego. Jesli
    sie nadaje a mimo to nie chce pracowac - wolna wola ale baj baj
    darmowe ubezpieczenie zdrowotne

    > W ogóle nie powinno dojść do sytuacji że przykładowego elektronika kierują
    > do pracy na stanowisko palacza.

    Watek dotyczy tego czy w okreslonej sytuacji mozna stracic prawo do
    ubezpieczenia a nie tego jak powinien dzialac urzad pracy.

    > Mnie się wydaje że on się tam udał :)

    Udal i odmowil pracy.

    > Twierdzisz że całe rzesze sprzedawców którzy się kształcą w tej branży,
    > marketingowcy, specjaliści od układania towarów na półkach itp itd - są
    > tumanami?

    Nikt nie mowi ze sa tumanami. Ale specjalisci od ukladania towarow na
    polkach to nei sprzedawcy. Sprzedawcy tylko ten towar wykladaja. I
    sorki ale zeby to czynic nie trzeba konczyc zadnych szkol. Zreszta...
    wiekszosc marketingowcow w Polsce... dobra, zaraz sie zrobi OT :)