PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrzędy Pracy - Warszawa / Pruszków › Re: Urzędy Pracy - Warszawa / Pruszków
  • Data: 2003-04-02 20:33:39
    Temat: Re: Urzędy Pracy - Warszawa / Pruszków
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KaeL napisał:

    > Dlaczego mam taki wybór? Bo mam meldunek stały w W-wa, a czasowy w
    > Pruszkowie? Czy Panienka słusznie mnie poinformowała, że mogę w obydwu
    > miejscach się zjawić?

    Sie dzisiaj zmoge i pomoge:

    Ustawa o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu z 14 grudnia 1994r.

    Art. 2
    2) bezrobotnym - oznacza to osobę, o której mowa w art. 1 ust. 2 pkt 1 i
    2, nie
    zatrudnioną i nie wykonującą innej pracy zarobkowej, zdolną i gotową
    do
    podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązującego w
    danym zawodzie lub służbie, z zastrzeżeniem lit.g), nie uczącą się w
    szkole
    w systemie dziennym, zarejestrowaną we właściwym dla miejsca zameldo-
    wania __(stałego lub czasowego)__ powiatowym urzędzie pracy,

    Dodatkowo przelecialem ustawe automatem szukajac innych wystapien slow
    "zameldowania" i "zameldowaniu" (powyzszy fragment znalem wczesniej) i
    nic nie znalazlem - znaczy sie, jak Pani z UP bedzie sie produkowac to
    przedstaw jej wskazany fragment.

    Co do kolejek na Ciolka - na pewno trzeba bylo przychodzic przed 8, zeby
    zalapac sie do kolejki.

    Flyer