PracaGrupypl.praca.dyskusjeUroki "rekrutacji" przez internet › Re: Uroki "rekrutacji" przez internet
    From: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uroki "rekrutacji" przez internet
    Date: Tue, 2 Dec 2003 04:07:17 -0000
    Sender: j...@p...onet.pl@212.122.214.1

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:18vrx9kmusyrb$.w1u07xtibw3p$.dlg@40tude.net...
    > Witam.
    >
    > Dałem wczoraj dwa ogłoszenia na pl.praca.oferowana. Jedno dotyczyło
    > testowania a drugie dokumentacji do programu. W wymaganiach do obydwu
    > podałem stały dostęp do internetu (aplikacja webowa) oraz preferencje dla
    > Wrocławian. W przypadku testowania dodatkowo "upierdliwość" jako cecha
    > charakteru wymagana w tej pracy :-)

    [...ciach żniwo:) ]

    Sam sobie jesteś winny z "upierdliwością":) Nie trzeba było używać takiego
    terminu. 20% wybranych to niezły współczynnik jak na dzisiejsze czasy.
    Raczej nie można się spodziewać, że odpowiedzą tylko osoby, które spełniają
    warunki ogłoszenia. Zwłaszcza, że praca wydaje się łatwa, lekka i
    przyjemna:)

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki