PracaGrupypl.praca.dyskusje › Upomnienie taka kwestia.

  • 1. Data: 2005-01-11 18:45:36
    Temat: Upomnienie taka kwestia.
    Od: "marjar" <m...@o...pl>

    Witam.
    W lipcu zeszłego roku dostałem upomnienie z wpisem do akt na okres jednego
    roku. Upomnienie było za korzystanie z wewnątrzfirmowej sieci internetowej a
    konkretnie z forum dyskusyjnego.
    Teraz chcę zmienić pracę.
    Pytanie: czy można wnioskować o przedterminowe anulowanie upomnienia, aby mieć
    czyste swiadectwo pracy??
    Będę wdzięczny za rzeczową odpowiedź.
    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2005-01-11 20:15:24
    Temat: Re: Upomnienie taka kwestia.
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "marjar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konkretnie z forum dyskusyjnego.
    > Teraz chcę zmienić pracę.
    > Pytanie: czy można wnioskować o przedterminowe anulowanie

    W świadectwie pracy nie ma rubryki na wpisywanie kar lub upomnień i
    pracodawca nie może zamieścić informacji o udzielonym Ci upomnieniu.

    wa

  • 3. Data: 2005-01-11 22:33:55
    Od: tumek <t...@k...chip.pl>

    > W świadectwie pracy nie ma rubryki na wpisywanie kar lub upomnień i
    > pracodawca nie może zamieścić informacji o udzielonym Ci upomnieniu.
    >
    > Pozdrawiam

    jest miejsce : na nagany. Upomnienia nie wpisuje sie na Ś.P.

    --
    pozdrawiam
    tuMEk

  • 4. Data: 2005-01-12 09:56:41
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "tumek" <t...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    upomnieniu.

    > jest miejsce : na nagany. Upomnienia nie wpisuje sie na Ś.P.

    Skoro tak twierdzisz, to szkoda, że nie podałeś, w którym punkcie
    świadectwa pracy można taką informację umieścić. Gdybyś zaczął szukać,
    to zrezygnowałbyś z wprowadzania w błąd.

    wa