PracaGrupypl.praca.dyskusjeUpomnienie - cd. › Re: Upomnienie - cd.
    From: "VomitroN" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Upomnienie - cd.
    Date: Tue, 20 Jul 2004 00:26:40 +0200

    Użytkownik "Gen12" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cderue$q3n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Pewnie to duża firma i nie panują nad sprawami personalnymi.

    Strzal w dziesiatke. Oddzial raczej na 100% bedzie zamykany. Gratuluje nosa
    Ja mialem rowniez takie podejrzenia i siostra jest juz po kilku rozmowach w
    bankach o nowa prace. Inne pracownice jeszcze sie ociagaja, choc nie wiem na
    co tu czekac.
    Takie zabawy to faktycznie domena duzych molochow,
    gdzie nikt raczej z nikim nie bedzie rozmawial o wymowieniach, tylko
    dostajesz pismo i zegnaj. Ale powalczyc o swoje prawa zawsze warto, nawet
    gdy juz sie zmieni pracodawce. Po co maja dziewczynom "narobic" w papiery?

    BTW Najlepsze jest to ze te kilka tysiecy klientow, bedzie teraz dymac pare
    ladnych kilosow do drugiego oddzialu. Dzwonia wkurzeni jak nie wiem., Ale
    przeciez od dawna wiadomo gdzie banki maja wygode klienta. Zwlaszcza te duze
    :)
    Pzdr
    VomitroN