PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę na okres próbny. › Re: Umowa o pracę na okres próbny.
  • Data: 2004-07-15 07:59:45
    Temat: Re: Umowa o pracę na okres próbny.
    Od: "waczek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gromax" <g...@W...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:cd4688$t47$1@inews.gazeta.pl...

    > Na tym samym stanowisku na pewno nie. Można przedłużyć umowę próbną dla
    > dalszego sprawdzenia pracownika.
    > Natomiast, jak pisałem w (pod)wątku obok, jak np. chce się pchnąć kogoś
    > górę i nie do końca ma się do niego zaufanie...

    Umowa na okres próbny może trwać maksymalnie 3 miesiące i nie można jej
    przedłużyć.
    I dany pracodawca może ją zawrzeć tylko 1 raz z tym samym pracownikiem.

    Dziwi mnie, że termin "1 raz" może być tak wieloznacznie rozumiany.

    Polecam linki:
    http://firma.onet.pl/1280,1103314,poradnik.html

    http://www.solidarnosc-swietokrzyska.pl/tygArchiw/Nr
    %20461/UMOWA%20NA%20OK