PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę a zlecenie › Re: Umowa o pracę a zlecenie
    From: Krzysztof Krasoń <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o pracę a zlecenie
    Date: Tue, 2 Dec 2003 10:51:52 +0000 (UTC)

    On 2003-12-02, Kamil <b...@g...pl> wrote:
    > ZUS odpada tylko do wiku lat 26 studiow maksymalnie magisterskich (to tak
    > jak z ulgami na pociagi). Kiedy skonczysz studia, to musisz zaczac placic
    > normalne stawki ZUS od umowy zlecen jesli w tym samym czasie nie jestes
    > zatrudniony w innym miejscu na umowe o prace.

    Ech, i na co mi się kształcić, no nic.
    A może jeszcze takie pytanie, może troche głupie, ale jak by ktoś mnie
    oświecił. Czyli skoro mam za sobą studia, oraz umowe zlecenie. To mój
    zleceniodawca, jak również ja powinniśmy odprowadzić ZUS. Gdzie ja mam to
    wysłać, ile i jak ? I co jeśli zleceniodawca nie wie, że musi za mnie ZUS
    opłacić, będzie miał kłopoty ?

    Albo jeszcze lepiej, na jakiej stronie można o tym poczytać ?

    Pozdrawiam,
    --
    Krzysztof Krasoń