PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa i prace tymczasowa - zakonczecznie umowy...

  • 1. Data: 2005-06-30 17:41:50
    Temat: Umowa i prace tymczasowa - zakonczecznie umowy...
    Od: "Robert Nowak" <...@...z>

    Witam
    Od kilku miesiecy pracuje na umowe o prac etymczasowa ( umowa miesieczna, i
    co miesiac dostaje nowa umowe na kolejny miesiac) dzis powiadomiono mnie ze
    obcieto wymiar godzin i na przyszly miesiac czyli od jutra jest tylko 117
    godzin do przepracowania 5-6 h/d.. smiech przy stawce godzinowej 5 zl .
    Pragne zakonczyc wspolprace z firma i w zwiazku z tym moje pytanie:
    Umowa z dniem dzisejszym sie konczy, czy musze powiadamiac pracodawce ze nie
    mam zamiaru podpisywac umowy?
    Troche nie fer postapili ze mna (firma ktora mnie wynajmuje - bo tak sie to
    zwie) od 2 tygodni wiedzialem ( przez znajmych ) ze bedzie mniej godzin a
    kieronik mi godzine przed koncem dnia i miesiaca powiedzial o nowych
    wytycznych wiec nie jest mi ich zal... i jutro sie juz nie pojawie :-P, poza
    tym mam juz inna pace od jutra :-)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-30 18:03:57
    Temat: Re: Umowa i prace tymczasowa - zakonczecznie umowy...
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Nowak" <...@...z> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pragne zakonczyc wspolprace z firma i w zwiazku z tym moje pytanie:
    > Umowa z dniem dzisejszym sie konczy, czy musze powiadamiac pracodawce ze

    Nie.

    L.

  • 3. Data: 2005-06-30 18:10:55
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 30 Jun 2005 19:41:50 +0200, na pl.praca.dyskusje, Robert Nowak
    napisał(a):

    > Umowa z dniem dzisejszym sie konczy, czy musze powiadamiac pracodawce ze nie
    > mam zamiaru podpisywac umowy?

    Właściwie to nie, ale poproś żeby przygotowali ci świadectwo pracy i kartę
    obiegową.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2005-06-30 19:02:26
    Od: "Robert Nowak" <...@...z>

    > Właściwie to nie, ale poproś żeby przygotowali ci świadectwo pracy i kartę
    > obiegową.
    > --

    W poniedzialek sie z nimi skontaktuje tz z agnecja pracy dla ktorej
    pracowalem a ktora mnie wynajmowala w miejscu wykonywania pracy... chyba sie
    nie pali ? swiadectwo pracy i tak musza wydac... wyplacic wyplate te nedzne
    kilkaset zl do 10 musza a ekwiwalent za urlop do kiedy musza wyplacic ? co
    do karty obiegowej nic takeigo nie muse wypelniac bo i nie mam gdzie z tym
    biegac nawet :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-06-30 19:06:07
    Od: "Robert Nowak" <...@...z>

    Jutro z pewnoscia bedzie dzownic do mnie kieroniczka z zakladu pracy ktory
    mnie wynajmowal wydaje mi sie ze odpowiednio bedzie jak powiem:
    ze od dzis ( 1.07.2005) nie laczy mnie zadna umowa z agencja pracy ktora
    mnie wynajmowala i nie musze powiadamiac kierowniczki o tym... dla tego nie
    powiadamialem, to ze agencja pracy podpisywala umowy 1 dnia nastepnego
    miesiac lub pozniej to nie moja wina a jak widac sa tego minusy.. ( dzis juz
    nie pracuje :-P ), nie wiem co jeszcze zlosliwego a prawdziwego moge
    powiedziec ? prosze o pomysly...

  • 6. Data: 2005-06-30 19:18:46
    Od: Filip <s...@s...pl>

    Robert Nowak wrote:

> [...]
    > miesiac lub pozniej to nie moja wina a jak widac sa tego minusy.. ( dzis juz
    > nie pracuje :-P ), nie wiem co jeszcze zlosliwego a prawdziwego moge

    Nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka. To im możesz powiedzieć.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-06-30 21:52:40
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    juz
    > nie pracuje :-P ), nie wiem co jeszcze zlosliwego a prawdziwego moge

    Jeśli podpisywanie umów przynajmniej kilkudniowym opóźnieniem było częstym
    przypadkiem, to możesz już całkiem nieanonimowo donieść o tym do inspekcji
    pracy, może zrobią kontrolę? ;) Takie postępowania to chyba jakaś plaga w
    agencjach pracy tymczasowej :(

    L.

  • 8. Data: 2005-07-01 06:16:42
    Od: "Remigiusz" <R...@w...pl>

> [...]
    > pracy, może zrobią kontrolę? ;) Takie postępowania to chyba jakaś plaga w

    Pracowalem 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu mialem umowe na 1/2 etatu
    zamierzam zlozyc doniesienie do inspeckcji pracy ze powinien byc caly etat..
    pracowalem tak 13 miesiecy... wczesniej pracowalem 6 miesiecy na umowe
    zlecenie a mialem stale godziny pracy "nie zmienialne" wiec tez powinna byc
    umowa o prace....
    Mam jakies szanse wygrac ?

  • 9. Data: 2005-07-01 06:18:00
    Od: "Robert Nowak" <...@...pl>