PracaGrupypl.praca.dyskusjeUkrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe... › Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    Date: Tue, 1 Jul 2003 04:08:03 +0200

    > ;-(
    >
    > Jak widzę w temacie "Warszawa" to nie czytam :-)
    No tak - zrobilem z siebie pepek swiata ;-) Sorry...

    > Ja w tym wątku nie narzekam na to, że nie mam pracy, że ja taki
    > nieszczęśliwy
    > bo mnie nie chcą albo nie chcą płacić tyle ile mi się zechce. Więc
    > proszę mi nie
    > imputować postawy "przepraszam że żyję" albo "dajcie mi robotę" :-)
    No racja - nie narzekasz. To bylo lekkim "awansem" - widocznie nieslusznie.

    > Natomiast zdanie "nazwę firmy i adres poproszę" było odpowiedzią na
    > inne
    > zdanie i miłoby było gdybys poczytał całość, a nie wyrywał z kontekstu.
    >
    > W razie gdyby jednak godzina była zbyt późna, to objaśnię:

    > Wyjaśnienie: "w jakiej" nie z nazwy i adresu, tylko z "charakteru"
    Zrozumialem to wlasciwie.

    > Wyjaśnienie: osoba odpowiadająca mi zrozumiała prawidłowo - nie podała
    > adresu i nazwy, tylko pewną charakterystykę.
    Rozumiem i nie wiem, co w tym niezwyklego. A "zarzadac" pisze sie przez 'z'
    z kropka ;-)

    > Wyjaśnienie: żart.
    Tez zrozumialem. Moze tylko wyczulem w Twojej odpowiedzi wiecej ironii, niz
    jej tam umiesciles ;-)

    > Na wszelki wypadek nie zakładam złośliwości tylko późną porę :-)
    Rzeczywiscie nieco pozno...

    > Czołem :-)
    Pozdrawiam rowniez,
    PiotrG