PracaGrupypl.praca.dyskusjeUkrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe... › Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    From: "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ukrywaj kwalifikacje i doświadczenie zawodowe...
    Date: Tue, 1 Jul 2003 01:37:24 +0200

    "PiotrG" <p...@s...com.pl> wrote in message
    news:bdqfhv$3nr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ostatnio dawalem ogloszenie - nie zglosiles sie, nie przyslales CV
    ;-(

    Jak widzę w temacie "Warszawa" to nie czytam :-)

    > Widac nie chcesz szukac, tylko prosisz, zeby Ci podano ;-))))
    Powodzonka...

    Ja w tym wątku nie narzekam na to, że nie mam pracy, że ja taki
    nieszczęśliwy
    bo mnie nie chcą albo nie chcą płacić tyle ile mi się zechce. Więc
    proszę mi nie
    imputować postawy "przepraszam że żyję" albo "dajcie mi robotę" :-)

    Natomiast zdanie "nazwę firmy i adres poproszę" było odpowiedzią na
    inne
    zdanie i miłoby było gdybys poczytał całość, a nie wyrywał z kontekstu.

    W razie gdyby jednak godzina była zbyt późna, to objaśnię:

    Wyjaśnienie: "w jakiej" nie z nazwy i adresu, tylko z "charakteru"

    Wyjaśnienie: osoba odpowiadająca mi zrozumiała prawidłowo - nie podała
    adresu i nazwy, tylko pewną charakterystykę.

    > Ok ok, nazwę firmy i adres poproszę :-)
    Wyjaśnienie: żart.

    Na wszelki wypadek nie zakładam złośliwości tylko późną porę :-)

    Czołem :-)
    --
    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp