PracaGrupypl.praca.dyskusjeUciążliwa współpracownica › Re: Uciążliwa współpracownica
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uciążliwa współpracownica
    Date: Wed, 25 Feb 2004 19:50:33 +0100

    ATA; <c1iigg$m1p$1@inews.gazeta.pl> :

    > Moze ktos zna jakis humanitarny sposob na kolezanke z pracy, ktora "odwala" 8
    > godzin wpatrzona w monitor komputera, grajaca w gierki dla dzieci i gadajaca
    > na gg?? Gdy w koncu dostala ode mnie niezly opierdziel, /za zawalanie
    > sluzbowych spraw/ odstawia teraz niezla pokazowke, jak to jest zapracowana i
    > podwaza moje kompetencje.
    > Przezylam juz podkladanie przez nia tzw. swin, plotkowanie itp.
    > Dochodzi do tego, ze informacje przekazuje jej pisemnie, kontroluje przeplyw
    > informacji miedzy nami jak tylko moge i powoli mam wrazenie, ze to juz jest
> [...]

    Zrobiłem czary mary, znalazłem logi, że gościu próbował logować się do
    programu na konto użytkownika o szerszych uprawnieniach, wysmarowałem
    pismo, że straciłem do niego zaufanie i niech idzie tam gdzie obiecywal
    [dłuuuuugo obiecywał] do innego działu - w efekcie pół Departamentu się
    na mnie obraziło, bo chłopak czuł pismo nosem i zaczął montować
    koalicję. ;)

    Wg. mnie ciężko jest usunąć taką wszę, bo żeby nie zostać posądzonym o
    stronniczość trzeba by np. kontrolować czas pracy czy korzystanie z
    komputerów wszystkich pracowników. Do rozumu też nie przemówisz, bo
    faktycznie "nic złego nie robi". Po moich doswiadczeniach pewnie bym
    podłożył mega świnię [w tym wypadku świnią jest zlecenie zwykłej pracy,
    której osoba nie wykona, bo tak ma w zwyczaju], najlepiej jadąc na
    urlop, żeby sprawa naprawdę padła. Wcześniej trzeba przygotować
    dupokrytkę, czyli oficjalne zlecenie wykonania pracy i nie bawić się w
    sentymenty - osobnik zagrożony potrafi mocno kąsać - raz rozpoczętą
    "likwidację" trzeba konsekwentnie zakończyć.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)