PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Fri, 9 Jun 2006 09:34:09 +0000 (UTC)

    MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > Piszemy o etapie rekrutacji, więc te osoby mogłyby nie przejść tego etapu.

    Nigdzie nie pisałam, że odrzuca się z powodu braku komercyjnego konta. Co
    najwyżej zalicza się na minus.

    > Jeden gigabajt na dysku kosztuje mniej niż trzy złote, nowy dysk wytrzyma
    > jakieś trzy lata, więc miesięczny koszt utrzymywania gigabajtowej skrzynki
    > równa się 10 groszy. Dla kilkuset współpracowników to kilkadziesiąt złotych
    > rocznie. Znasz firmę której na to nie stać...

    Słuchaj, to, że nie masz pojęcia, jak wygląda praca freelancera, ani praca
    firmy współpracującej z dużą ilością freelancerów, to już dawno ustaliliśmy,
    nie musisz mi tego udowadniać aż tak zapalczywie.

    Takiego rozwiązania nie chcą ani freelancerzy, ani zleceniodawcy, bo obie
    strony uważają to za zbędny kłopot. Ale skoro bardzo chcesz, to możesz mnie
    jeszcze trochę poprzekonywać na temat sensu rozwiązania, które jest
    niewygodne, które kosztuje i którego nikt nie chce, proszę bardzo.

    --
    JoP