PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: "Aliszia" <aliszia*@op*.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Thu, 8 Jun 2006 11:34:37 +0200

    > A czy wyście (rekruterzy), za przeproszeniem, ocipieli z tym LM?
    > Po co wam to lizusowskie wypracowanko? Chcecie posłuchać sobie
    > "łubudubu niech nam żyje..." o waszej firmie? Jak to pracownik
    > koniecznie chce w Waszej a nie innej firmie pracować, jaki to on sumienny
    > i pracowity i ach i och.

    Jeśli uważasz LM za lizusowskie wypracowanko to masz zupełnie błędne pojęcie
    od tego, czego się oczekuje po LM. Poza tym jest to dobra forma, aby
    przekazac dodatkowe cenne informacje, których nie umiescisz w CV. Jak szukam
    kierowcy lub fryzjerki to nie oczekuje LM. Ale handlowiec lub ktos inny
    pracujący na styku z klientem biznesowym to obowiązkowy jest LM. I błędem
    jest uważanie, że chcemy usyszeć, jaka to nasza firma jest the best. Do
    duszy z ludzmi, którzy sa tak durni, że mysla ze ktos łyknie kit w stylu
    tylko w Waszej firmie, Wasza firma the best. To też jest wyznacznik. Poza
    tym czasem z listu motywacyjnego wynika, ze w cv ktos niezle naklamal. Pisze
    o skrajnosciach, ale tych jest niestety wiele.
    Czasem nie umieszcza sie w ogłoszeniu sprecyzowania ze ma byc cv i lm.
    Umieszcza sie zgloszenie. Nie przyslesz LM - brak Ci umiejetnosci myslenia i
    odpadasz.

    > Warto warto... Wymienione warunki to często warunki idealne, wymieniają
    > np. cały przekrój zagadnień, których jeden człowiek znać nie będzie.
    > Swoją drogą, tak się nie powinno tworzyć ogłoszeń o pracę.

    Wiem, ze zdarzaja sie takie ogłoszenia. Jednak często jest podział na
    wymagania i "mile widziane".

    > Na Boga, ale na ile stanowisk ważny jest styl pisania? Szczególnie
    > dokumentów, z założenia pozbawionych sensu i konkretnej treści?

    powyzej pisalam...

    > Generalnie nic. Kto będzie czytał stopki w tym całym natłoku zgłoszeń...

    Skad wiesz moze ja przeczytam;) Czasem stopka jest jedynym elementem maila i
    jakos nie potrafie jej przeoczyc. Zdarzaja sie takie ktore reklamuja strony
    satanistyczne, strony porno itp. To jest skrajnosc ale warto sprawdzic co
    Nasz dostawca nam tam wklei:)

    Alicja