PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Wed, 7 Jun 2006 18:56:17 +0200

    > Ujmę to w ten sposób, że praca rekrutera to przede wszystkim praca z
    ludźmi,
    > jeśli się chce w tym osiągać sukcesy, to trzeba do tych ludzi żywić
    szacunek,
    > a nie pogardę. Jeśli masz taki stosunek do swoich klientów

    Nie jestem rekruterem. kieruję działem. Rekrutacja to jedno z zadań które
    muszę raz na jakiś czas przeprowadzić. Nie sprawdzają się tu zewnętrzne
    firmy rekruterskie i są najzwyczajniej za drogie.

    Nie robię ludziom psychotestów. Rozmawiamy, robimy sobie ocenę kandydata w
    oparciu o swoje kryteria. Często kandydat rozmawia z zespołem ludzi o
    sprawach stricte fachowych i jest oceniany w wielu aspektach. Czesto pada
    propozycja testowego zatrudnienia na umowe zlecenie na 3-5 dni aby przyszły
    przełożony mógł ocenic przydatność i zweryfikować umiejętności kandydata,
    firma nie zatrudniała osób w ciemno, a kandydat nie musiał rezygnować z
    dotychczasowej pracy.
    To chyba nie jest najczarniejszy scenariusz rekrutacji.

    Odnośnie formy zgłoszeń i aplikacji- nie wymagam więcej nizbym wymagał od
    samego siebie i stosuję prostą zasadę: traktuj innych tak jak sam chciałbyś
    być traktowany.
    --
    Jackare