PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: NovemberR <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Wed, 07 Jun 2006 12:48:43 +0200

    mvoicem napisał(a):
    > Borys Badeno KING napisał(a):
    > [...]
    >
    > Co konkretnie jest bzdurą w tym co napisałem?
    >
    > p. m.

    1,3,4 to kompletne bzdury ...

    1 - nie wszystkie serwisy oferujace darmowe skrzynki doklejaja reklamy,
    np Gmail nie ...

    3 - jakby byly to co to za sens w ogole korzystac z darmowych serwisow ???

    4 - tu juz pojechales kolego ... az mi sie nie chce czytac takich rzeczy
    ... ja nie wydam nigdy 30 pln na platne konto , po co mi to skoro sa
    darmowe bardzo dobre !!! z reszta sama oplata za internet jest i tak
    wystarczajaco wysoka,ni jak ma sie to do porzadnego ubioru, no chyba ze
    porzadny dla ciebie oznacza jakis gajerek za X tysiecy pln

    2 - platne tazke sa zawodne

    ciekaw jestem czym sie zajmujesz , zastanawia mnie z jakiej branzy
    ludzie takie glupoty wypisuja