PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Wed, 07 Jun 2006 12:47:31 +0200

    mvoicem wrote:
    > Borys Badeno KING napisał(a):
    > [...]
    >
    > Co konkretnie jest bzdurą w tym co napisałem?

    Pewnie to, ze komercyjne skrzynki sa lepsze... Zona ma komercyjna, ja
    dla odmiany darmowa... Przez dlugi czas interface dostepowy do
    komercyjnej byl kilka razy gorszy, obecnie jest ten sam! Roznica jest w
    ilosci miejsca na maile... zona lubi kolekcjonowac maile i miec do nich
    dostep z kazdego miejsca, to ma duza skrzynke, ja sciagam zawsze
    wszystko na domowy komputer i kasuje na serwerze, wiec wieksza skrzynka
    nie jest mi potrzebna... Reszta jest identyczna, a nie zapomnialem, zona
    ma dluzszy adres...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl