PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Date: Wed, 07 Jun 2006 01:50:45 +0200

    >Prowadzę aktualnie rekrutację. Ogłoszenia poszły na grupy dyskusyjne i
    >portale internetowe.
    >Sposób nadsyłania zgłoszeń jest tragiczny.

    Z ta czescia Twojego listu sie zgadzam.

    >Co jest temu winne:
    >- żałosny poziom wykształcenia nie niosącego z sobą wiedzy o życiu?
    >- egocentryzm, zadufanie w sobie i ograniczenie umysłowe ludzi?
    >- wtórny analfabetyzm?
    >- brak zainteresowania własną przyszłością?
    >- znieczulica i ogólny nihilizm?

    Brak wiedzy i doswiadczenia. To jest wciaz pierwsze pokolenie szukajace pracy
    przez wysylanie aplikacji. W krajach o tradycji kapitalistycznej wiedze na taki

    emat sa w stanie przekazac dziecku rodzice, ktorzy sami maja z tym doswiadczenia.

    Jest jeszcze cos: nie uzyskiwanie informacji zwrotnej. Nie postuluje, zeby
    pracodawcy odpisywali kazdemu z wyszczegolnieniem bledow w jego aplikacji, bo
    wiem, ze jest to czasowo i technicznie niemozliwe, ale fajnie by bylo, jakby -
    wiem, idealistycznie marze - jakies duze firmy korzystaly z softu do rekrutacji
    przez Net, ktory w sposob zautomatyzowany by generowal maila z informacja w
    przypadku np. olbrzymiej ilosci bledow ortograficznych czy rozpoznania w LM
    szablonu z popularnego portalu. Mnostwo ludzi wysyla 100 egzemplarzy tej samej
    cefalki i nie otrzymujac odpowiedzi zaczyna narzekac na bezrobocie zamiast sie
    zastanowic, co jest zle z ta cefalka.

    >PS.
    >Firmy szkoleniowe mają przed sobą WIELKIE ŻNIWA na polu kursów
    >autoprezentacji i automarketingu (nie mylić z umiejętnościami sprzedawców
    >samochodów). Startujcie z ofertą bo kto pierwszy ten lepszy...

    W tej chwili nie maja, poniewaz grupa docelowa jest w wiekszosci za biedna,
    zeby zaplacic za to oplacalna kase. Chyba, zeby ktos sie podlaczyl pod
    finansowanie z Unii Europejskiej.

    I.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl