PracaGrupypl.praca.dyskusje › To sa chyba jakies zarty!!!

  • 1. Data: 2010-09-16 19:56:47
    Temat: To sa chyba jakies zarty!!!
    Od: r...@k...pl

    Ogłoszenie o pracę ze strony http://www.bialystokonline.pl

    poszukuję studentkę do roznoszenia w
    okolicach centrum miasta ulotek.
    praca w godz. od 7.30 do 15.00.
    proszę napisać coś o sobie i wysłać
    zdjęcie.
    j...@w...pl

    Ja czegoś tu nie jarzę! To do roznoszenia ulotek nie wystarczy już
    uczennica zawodówki, liceum albo szkoły policealnej??? Nawet do takiej
    głupoty trzeba być już studentem???

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 2. Data: 2010-09-16 20:07:23
    Temat: Re: To sa chyba jakies zarty!!!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-16 21:56, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Ja czegoś tu nie jarzę! To do roznoszenia ulotek nie wystarczy już
    > uczennica zawodówki, liceum albo szkoły policealnej??? Nawet do takiej

    Nie wystarczy, bo w godzinach 7.30-15.00 siedzi w szkole.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-09-16 20:32:48
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

> [...]
    > Ja czegoś tu nie jarzę! To do roznoszenia ulotek nie wystarczy już
    > uczennica zawodówki, liceum albo szkoły policealnej??? Nawet do takiej

    Być może chodziło o dentkę, którą dmuchało stu...

  • 4. Data: 2010-09-16 20:49:14
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 22:07:23 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie wystarczy, bo w godzinach 7.30-15.00 siedzi w szkole.

    A gdzie w tym czasie siedzi student? A absolwentka zawodówki, liceum nie
    wystarczy?

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 5. Data: 2010-09-16 20:51:55
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 22:32:48 +0200, jcm napisał(a):

    > Być może chodziło o dentkę, którą dmuchało stu...

    No taka odpowiedź też wchodzi w rachubę w naszych polskich układach!:)))

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 6. Data: 2010-09-16 20:58:07
    Od: wkurzony nielubiący play <w...@n...play.pl>

> [...]
    >
    > Ja czegoś tu nie jarzę! To do roznoszenia ulotek nie wystarczy już
    > uczennica zawodówki, liceum albo szkoły policealnej??? Nawet do takiej

    A CV i LM nie trzeba??

  • 7. Data: 2010-09-16 21:13:03
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "wkurzony nielubiący play" <w...@n...play.pl> napisał w
    wiadomości news:i6u0cu$drd$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > A CV i LM nie trzeba??

    Wystarczy zdjęcie.
    Nalepiej z wakacji, zrobione na plaży lub pod prysznicem.
    Można przyprowadzić również koleżanki.
    Koniecznie ładne!

  • 8. Data: 2010-09-16 21:15:08
    Od: r...@k...pl

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 22:58:07 +0200, wkurzony nielubiący play napisał(a):

    > A CV i LM nie trzeba??

    No nie było tego, ale pewnie pan piszący to ogłoszenie nie za bardzo wie co
    to za skróty!:))) Ja nie kłamię!:) Proszę wejść na ten
    http://www.bialystokonline.pl i jest tam to samo ogłoszenie powtórzone
    dwukrotnie! Najpierw głosiciel nie podał adresu email a potem podał. Data
    dzisiejsza!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 9. Data: 2010-09-16 22:19:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-16 22:49, r...@k...pl pisze:

    > A gdzie w tym czasie siedzi student? A absolwentka zawodówki, liceum nie
    > wystarczy?

    Pójdziesz na studia, to zobaczysz. Może mieć wolne, może mieć
    okienko, może mieć zjazdy w weekendy, może przychodzić tylko na egzaminy
    itp. itd. Studia to nie gimnazjum, że trzeba się meldować codziennie.

    A samo wymaganie bycia studentem to pewnie dla ZUSu.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-09-17 10:10:06
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 16 Wrz, 22:49, r...@k...pl wrote:

    > A gdzie w tym czasie siedzi student? A absolwentka zawodówki, liceum nie
    > wystarczy?

    To absolwentka czy uczennica?