PracaGrupypl.praca.dyskusjeTo juz przesada › Re: To juz przesada
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: To juz przesada
    Date: Tue, 16 Nov 2004 15:41:56 +0000

    >Pierdolisz.

    Witam.

    >Jezeli placicsz obowiazkowe OC za samochod, to upowaznia cie to do
    >zalatwiania zawyzania wyceny szkody/zalatwiania dokumentow na nieistniejaca
    >szkode? Upowaznia cie to?!?!?!

    Upowaznia? Tzn. kto upowaznia? Chyba sam sie upowazniasz? Lubisz
    ryzyko i uwazasz ze warto to sie upowaznij, nie moja sprawa.

    >Jezeli wierzysz w to co piszesz, to nie zdziw sie, jak szukajc kiedys pracy
    >dostaniesz propozycje - na umowie minimalna, a reszta jakos bokiem.

    A slyszales o negocjacjach? Ja bym wowczas zaproponowal prace
    calkowicie na czarno (lub na kawalek etatu (1/30?) - co by w razie
    kontroli wpadki nie bylo) - ale bonusy typu skladka zus ma byc
    doliczona do kasy ktora dostaje do lapy - za inne bonusy typu
    chorobowe, urlopy itp. dziekuje bardzo. Poza tym wyplata co tydzien (w
    pierwszym tyg.pracy najlepiej codziennie).
    Rozni ludzie - rozne potrzeby.

    >I wtedy ewentualne pretensje - do lustra.

    O co pretensje? Dostajesz propozycje - przyjmujesz ja lub nie, proste.
    To ty ponosisz konsekwencje swoich decyzji.

    >Zreszta rura, wiecej takich. Szybciej uczciwym ludziom przejdzie ochota
    >placic tutaj podatki.

    Niestety jeszcze place w Polsce podatki (czesc z wlasnej woli, bo sa
    na to odpowiednie przepisy co by nie placic) - ale sa to drobne kwoty.
    (Poza tym podaj definicje uczciwosci, bysmy mogli mnie sklasyfikowac)

    > I zostanie kraj nawzajem okradajacych sie dupkow, z
    >ktorego swiat bedzie sie smial bardziej niz teraz.

    Swiat w wiekszosci nie wie gdzie jest ten kraj, ta czesc swiata ktora
    cos wie - to tylko tyle ze Polska to gdzies w Europie Wschodniej.

    --
    pozdrawiam
    Bremse