PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy wstepne do ministerstwa

  • 1. Data: 2004-10-15 08:12:11
    Temat: Testy wstepne do ministerstwa
    Od: "Ola" <c...@p...onet.pl>

    Czy ktos z Was przechodzil moze testy wstepne do pracy w ktoryms
    ministerstwie, jak wygladaja i czy sa tylko testy czy tez jakas rozmowa ?

  • 2. Data: 2004-10-15 08:22:43
    Temat: Re: Testy wstepne do ministerstwa
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Czy ktos z Was przechodzil moze testy wstepne do pracy w ktoryms
    > ministerstwie, jak wygladaja i czy sa tylko testy czy tez jakas rozmowa ?

    1. kogo znasz w ministerstwie, jesli nikogo przejdz do puktu 2, , jesli
    dyrekcje przejdz do punktu 3, jesli szarego pracownika przejdz do pkt 4
    2. niestety test wypadl niepomyslnie, dziekujemy za zainteresowania praca w
    nasza oferta pracy
    3. gratulejemy przyjecia do pracy
    4. zostal pan/pani wstepnie zakwalifikowany do pracy, zapraszamy na rozmowe
    kwalifikacyjna

    Jean

  • 3. Data: 2004-10-15 10:43:15
    Od: "JacoleX" <j...@k...biz>

    Użytkownik "Ola" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z Was przechodzil moze testy wstepne do pracy w ktoryms
    > ministerstwie, jak wygladaja i czy sa tylko testy czy tez jakas rozmowa ?

    Na poczatek postaraj sie spelnic wymagania formalne - wszystkie wymagane
    papierki musza byc, nie zapomnij o oswiadczeniu o niekaralnosci. Jezeli
    czegos zabraknie - odpadasz.
    Rozmowa wstepna wedlug upodoban danego departamentu do ktorego chcesz sie
    przyjac i dzialu kadr. Moze byc test ale nie musi. Poza tym standard - moga
    sie spytac ile oczekujesz kasy, czemu chcesz pracowac w administracji
    publicznej itd. Lepiej dobrze wszystko uzasadnic. Poza tym moze Cie
    przesluchiwac kilka osob co jest troche deprymujace.
    --
    Jacolex

  • 4. Data: 2004-10-15 11:01:57
    Od: Krzysztof Wachnik <c...@u...skarzysko.pl>

    Ola wrote:
    > Czy ktos z Was przechodzil moze testy wstepne do pracy w ktoryms
    > ministerstwie, jak wygladaja i czy sa tylko testy czy tez jakas rozmowa ?

    A powiedzieli ci że mają być testy ? Zazwyczaj jest po prostu rozmowa,
    na której komisja złożona z ludzi różnych (m.in. potencjalnego szefa)
    zadaje pytania i na podstawie odpowiedzi próbuje wyrobić sobie o Tobie
    zdanie. Pytania różne, badające bardziej pod kątem przyszłej współpracy,
    konfliktowości, zainteresowań itp. Oczywiście pytania o doświadczenie
    zawodowe też. Za to nie spodziewałbym sie zbyt wielu pytań badających
    twoją wiedzę w zawodzie. To nie egzemin, od weryfikacji twoich
    umiejętności zawodowych jest okres próbny i informacje które masz w cv.
    No chyba że chcesz od razu zostać członkiem służby cywilnej (da sie bez
    okresu próbnego ?) Wtedy jest test. Ale nie wiem jaki.
    I nie wierz temu człowiekowi który pisał o znajomościach. Bzdury pisze.
    Fakt, wszędzie się zdaża, że przed rozpoczęciem naboru już wiadomo kto
    powinien zostać przyjęty, ale nie można generalizować.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 5. Data: 2004-10-15 11:06:15
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2004-10-15 11:17:33
    Od: "Ola" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JacoleX" <j...@k...biz> napisał w wiadomości
    > Na poczatek postaraj sie spelnic wymagania formalne - wszystkie wymagane

    [ciach]

    Wszystkie wymogi formalne juz spelnilam, dokumenty zlozylam, a teraz
    ministerstwo gospodarki i pracy zaprosilo mnie wlasnie na TEST, stad moje
    pytanie jak on wyglada. Dzieki za informacje.

  • 7. Data: 2004-10-15 19:36:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    ROTFL :)

    BTW: zdarza.