PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tesco

  • 1. Data: 2005-09-29 17:23:45
    Temat: Tesco
    Od: "pola" <d...@p...onet.pl>

    Czy ktoś moze pracował w Tesco. Chodzi mi o to ile sie zarabia na czas
    próbny. Czy jest możliwość po okresie próbnym przejść z 0,5 na 0,75 etatu.
    Dzięki za informacje.

  • 2. Data: 2005-10-01 17:22:15
    Temat: Re: Tesco
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś moze pracował w Tesco. Chodzi mi o to ile sie zarabia na czas
    > próbny. Czy jest możliwość po okresie próbnym przejść z 0,5 na 0,75 etatu.

    Tesco to jest organizacja, ktora zatrudnia w Polsce kilka tysiecy ludzi na roznych
    stanowiskach.
    Jak pracownik Tesco Ci powie ile zarabia, popelni conajmniej wykroczenie wobec
    regulaminu pracy.
    Mysle ze spokojnie mozesz prosic jakies 3000 - 12000 zlotych.
    Wojtek

  • 3. Data: 2005-10-02 14:45:57
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > na roznych stanowiskach. Jak pracownik Tesco Ci powie ile zarabia,
    > popelni conajmniej wykroczenie wobec regulaminu pracy.

    Jak to wykroczenie?
    W regulaminie pracy nie może być takiej wzmianki, że pracownik nie może
    nikomu zdradzać _swojego_ wynagrodzenia. To by było ograniczenie
    wolności danego pracownika. Jeżeli chce się on komuś pochwalić to może -
    gwarantuje to mu konstytucja i żaden zapis w regulaminie tego zmienić
    nie może.
    To *pracodawca* ma zachowywać tajemnice wynagrodzeń.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2005-10-03 11:35:51
    Od: "w" <w...@W...onet.pl>

    > W regulaminie pracy nie może być takiej wzmianki, że pracownik nie może
    > nikomu zdradzać _swojego_ wynagrodzenia.

    Oczywiście, że może i bardzo często jest (np. w mojej umowie o pracę).

  • 5. Data: 2005-10-06 12:38:49
    Od: "jack" <j...@i...pl>

    "Fotech" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    wobec regulaminu pracy.
    Mysle ze spokojnie mozesz prosic jakies 3000 - 12000 zlotych.

    no bez przesady....tam ludzie zarabiaja po 500 zlotych, znajoma niedawno
    odeszla.