PracaGrupypl.praca.dyskusjeTermin wyplaty. › Re: Termin wyplaty.
    From: "monia" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Termin wyplaty.
    Date: Wed, 15 May 2002 14:30:20 +0200

    Użytkownik "fotech" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j54E8.73131$5a4.910046@news.chello.at...

    > Szkoda, ze nam nie piszesz , dlaczego nie masz wyjscia?
    > Zatrudnia Cie mąż ?
    > A może Pracodawca wziął na zakładników Twoje dzieci i grozi że ... ??
    >
    > Daj spokoj, chyba że masz 3 lata do emerytury ...
    >
    > Wojtek
    Od razu widać, że nie mieszkasz na Podlasiu i nie masz być może rodziny. Ja
    co raz słyszę od swoich przełożonych gadkę, że jak się komuś nie podoba to
    może się zwolnić. Tylko gdzie znajdziesz pracę. Nawet ze znajomościami jest
    trudno. Bo na kilkadziesiąt tysięcy bezrobotnych w ubiegłym roku było
    kilkadziesiąt ofert pracy. Można sobie pofikać. A firmy prywatnie bankrutują
    jedna po drugiej. Witamy w realnym życiu.