PracaGrupypl.praca.dyskusjeTermin wyplaty. › Re: Termin wyplaty.
  • Data: 2002-05-14 05:49:05
    Temat: Re: Termin wyplaty.
    Od: "Dam" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moze sie obrazisz , ale poglad , ktory przedstawiasz moge okreslic tyko
    jako
    > " rzezbienie w gownie"
    > no bo co to niby za roznica czy kasa jest co miesiac 10 czy 13 danego
    > miesiaca
    > rozumiem ze mogla by byc roznica jak by raz byla 10 a raz 13 , ale tak to
    > wybacz :)))
    > mysle ze przy obecnym oprocentowaniu i koniunkturze na rynku te 3 dni nie
    > pozwola sie wzbogacic ani pracodawcy ani tym bardziej pracownikowi
    > wniosek nasuwa sie jeden , przestanmy zajmowac sie pierdolami a wezmy sie
> [...]

    a ja mysle ze kolega nie ma pojecia jak to jest jak sie dostaje wyplate raz
    10 a raz 18 w zaleznosci jak sie uda ...
    a do tego jeszcze 600 zl ... takze te pare dni to chyba jest roznica a nie
    "rzezbienie w gownie" i bynajmniej nie chodzi tu o odsetki ...
    takze w takim wypadku sa to chyba "pierdoly" i to duze ...

    pozdrowienia
    DAm