PracaGrupypl.praca.dyskusjeTermin w UP › Re: Termin w UP
  • Data: 2003-08-31 17:07:59
    Temat: Re: Termin w UP
    Od: "Kasper" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale w tym dniu chcialbym wyjechac i chcialem sie zapytac czy moge
    > przelozyc termin tego spotkania.

    Wszystko zależy od tego, jaki humor będzie miał pan urzędnik (pani
    urzędniczka) w urzędzie pracy. Z podobną sytuacją zetknąłem się w lipcu.
    Termin miałem wyznaczony 17 lipca, ale 15 lipca byłem w urzędzie załatwiając
    zupełnie inną sprawę (szkolenie) i zaproponowałem "odhaczenie" obecności z
    2-dniowym wyprzedzeniem. Trochę kręcili nosem, mówiąc, że maksymalnie można
    załatwić to dzień przed, ale skuteczna argumentacja pomogła.
    Spróbuj zatem udać się do urzędu kika dni wcześniej i wyjaśnić jak sprawa
    stoi. Życzę powodzenia.

    Kasper
    mail to: f...@o...pl