PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechnik informatyk a praca › Re: Technik informatyk a praca
  • Data: 2007-08-10 06:19:26
    Temat: Re: Technik informatyk a praca
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli jesteś lekko niepełnosprawny to idź na grafika.

    ale do tego trzeba miec jakis zmysl artystyczny, a jesli ktos go niema(nie
    sugeruje ze tworca watku go niema;), to grafik bedzie z takiej osoby
    kiepski.
    ja kiedys bawilem sie 3ds max i wszystko bylo dobrze poki robilem cos z
    kolega ktory mi mowil jak cos ma wygladac, ja technicznie wiedzialem jak to
    zrobic a on wiedzial co zrobic:)

    jak to mowia latwiej artysty nauczyc obslugi komputera i programu
    graficznego niz zrobic artyste z informatyka :)

    --
    pzdr
    piotrek