PracaGrupypl.praca.dyskusjeTELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil? › Re: TELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil?
  • Data: 2002-01-17 09:39:48
    Temat: Re: TELECOMM SYSTEMS - ktos sie tam zatrudnil?
    Od: a...@p...fm (Artur Dworakowski) szukaj wiadomości tego autora

    Roman Kubik <W...@p...com.pl> wrote in message
    news:<a1v90s$pvu$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
    > Od kilku miesiecy dosc systematycznie powtarzaja sie na pl.praca.oferowana
    > oferty pracy na kilku stanowiskach w firmie TELECOMM SYSTEMS (@telesys.pl).
    > Czy ktos odpowiedzial na ktoras z tych ofert z jakims pozytywnym skutkiem?
    > (w sensie chocby rozmowy).

    Witam!

    Ogólnie znam firmę, że tak powiem "od podszewki" i nie polecam nikomu.
    Pracowało w niej kilku moich znajomych, ja z nimi współpracowałem
    (jako firma).
    Jedyne co o tej firmie mogę powiedzieć, to to, że jest niesolidna,
    niepoważna i niesłowna. Większość znajomych odeszła z niej z
    niesmakiem i po dość poważnych bojach. Normalną zasadą jest brak
    ostatniej wypłaty, tz. odchodzisz - nie dostajesz wypłaty :).
    Normalka.
    Osobiście współpracowałem z mini przy paru projektach i-netowych.
    Układało się w miarę OK. No ale w końcu szef (Piotr Bołtromiuk)
    stwierdził, że wprawdzie zrobiliśmy swoje, klient odebrał projekt i
    ogólnie OK, to jednak nam nie zapłaci. Żeby było śnieszniej wszystko
    podpisał (mam fakturę), jednak nie zapłacił. Powiedział po prostu, że
    ma to gdzieś. Byliśmy w plecy na ładny pieniądz.

    Osobiście znam teź kilku mniejszych i większych klientów tej "firmy".
    Wszyscy porezygnowali i tylko śmieją się na słowo telecomm.

    Na zakończenie dodam tylko, że chodzi troszkę ludzi po świecie, którym
    ta firma jest winna jakieś pieniądze (za normalnie i solidnie wykonaną
    pracę)

    Pozdrawiam i nie życzę kontaktów z tą firmą,
    Artur Dworakowski

    PS: Piotrze B. pamiętamy cię, a mam nadzieję, że ty nas też :)