PracaGrupypl.praca.szukana › TECHNIK ELEKRYK SZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2005-03-19 12:04:23
    Temat: TECHNIK ELEKRYK SZUKAM PRACY
    Od: "KUGLARO" <k...@o...pl>

    PODEJME SIE KAŻDEJ PRACY POSIADAM UPRAWNIENIA SEP DO 1KV.PRAWO JAZDY KAT B.TEL
    889661318

  • 2. Data: 2005-03-21 23:07:31
    Temat: Re: TECHNIK ELEKRYK SZUKAM PRACY
    Od: "Robert K." <i...@w...pl>

    Użytkownik "KUGLARO" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > PODEJME SIE KAŻDEJ PRACY POSIADAM UPRAWNIENIA SEP DO 1KV.PRAWO JAZDY KAT
    B.TEL
    > 889661318

    prosze o kontakt ===> kisielewski /malpa/ megaprojekt /kropka/ com

    pozdr,
    Robert K.

  • 3. Data: 2005-06-03 16:15:00
    Od: "Pawel Bogubowicz" <b...@w...pl>

    A skąd ty jesteś?

  • 4. Data: 2005-06-04 14:40:48

    > A skąd ty jesteś?
    Jestem zainteresowany każdą ofertą pracy,jestem w ciężkiej sytuacji
    finansowej.Jestem ze śląska dokładniej koło zawiercia Szczekociny niewielkie
    miasteczko