PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
  • Data: 2011-02-27 20:20:34
    Temat: Re: Szukanie pracy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-27, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > No i co w tym złego, że Aleksander Głowacki pisał pod pseudonimem?

    Przede wszystkim to złego, ze to jest zmiana tematu. Aleksander
    Głowacki raczej nie brał udziału we flejmach na grupach dyskusyjnych.
    I owszem, są wyjątki (jak to zawsze w życiu) kiedy ktoś jest znany
    rozpoznawalny pod swoim pseudonimem artystycznym, ale to są przypadki
    wyjątkowe i próba ich uogólnienia na cały usenet jest tanią sztuczką.

    A grupy dyskusyjne (bo o nich mowa w wątku) to miejsce, gdzie
    pseudonimów używa się nie w celach artystycznych, ale by sobie
    pofolgować na newsach w poczuciu bezkarności. Stawiam dolary
    przeciw orzechom, że "pseudonimowość" na newsach wygenerowała
    więcej kibord łoriorów niż faktycznie artystów jakich wspominasz.

    Pogląd ten ma swoje odzwierciedlenie również w FAQ wielu grup
    (np. pl.comp.os.advocacy, pl.internet.pomoc), czy wielu
    publikacjach dotyczących netykiety grup dyskusyjnych
    (co każdy anonim mi odpowiadający pomijaa milczeniem).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl