PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy › Re: Szukanie pracy
  • Data: 2011-01-28 14:39:06
    Temat: Re: Szukanie pracy
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnik5ig3.18h1.proteus@pl-test.org...

    > Rozumiem, że kandydat to tak z nudów i nie ma w tym interesu.

    Typowy dryf większości rozmów o poszukiwaniu pracy ---> "komu bardziej
    powinno zależeć". Obu stronom, k..wa, powinno zależeć. Ale nie. Albo
    pracodawca musi pokazać, kto tu rządzi, albo pracownik (w zależności od
    koniunktury). O tym, że może (a nawet powinna) być to umowa dwóch
    zachowujących się kulturalnie stron nie ma w ogóle mowy.
    -> WB. Nie chcesz - nie odpisuj. Nikomu. Możesz jeszcze drukować sobie
    cefałki i deptać je sobie dla wyładowania frustracji. A z własnego
    doświadczenia mogę powiedzieć, że z porządnymi firmami jest bezproblemowy
    kontakt. Uprzedzając pytanie - nie mam pojęcia, jak oni dają radę to
    zrobić :)

    e.