PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pomocy biurowej › Re: Szukam pomocy biurowej
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>
    Subject: Re: Szukam pomocy biurowej
    Date: 2 Feb 2005 22:01:20 +0100

    Podobno Maciek Marchewczyk twierdzi, że :

    > Rzecz w tym, ze nie chce mi sie zapamietywac bezuzytecznych i sztucznych
    > regul.

    Ah. Jesteś ponad nie. Super. I pewnie taki np. kodeks drogowy czy kodeks pracy
    to też bezużyteczne i sztuczne reguły...
    W sumie ciekawe. Tyle ludzi uważa je za przydatne, a akurat Tobie nie
    pasują, no.

    > Tych pryszczatych, brudnych pasjonatow osleplych od wgapiania sie
    > w antyczne ekrany, z obgryzionymi po lokcie paznokciami i spontanicznym
    > owlosieniem na calym ciele, wscieklych, ze juz nigdy nie bedzie tak, jak
    > bylo ;))) No nie, nie bedzie...

    Tragedia. Nadchodzi era usenetowej anarchii. Jakie kodowanie?
    Jakie formatowanie? Ja tak wysyłam więc tak jest dobrze, niech się
    inni dostosują. Sigh. Niedawno jeden taki oskarżał całe pnng
    o same brzydkie rzeczy, bo nikt mu nie chciał założyć hierarchii
    pl.tom.* I też z dziwną taką odrazą trzymał się z dala od wszelkich
    FAQ i poradników :)

    > Coz na to mozna odpowiedziec? Od razu wieeelka przesada i blyskawiczne,
    > bezdyskusyjne, ostateczne wnioski... nic dodac, nic ujac...

    Dlaczego. I jedne i drugie to było nie było zbiór zasad postepowania.
    Tak jak netykieta. Tak jak niektóre (czy też wszystkie) punkty FAQ.
    Jedne odrzucasz, drugie nie ?

    > Myslisz, ze moderator poobcina te palce, ktorymi pisze (od lat) moje
    > niepochlebne o nim wypowiedzi?:))

    Od lat?
    Pecha masz najwyraźniej. Moderatorzy ciągle się zmieniają, i jak raz zawsze
    na takich co Cię nie lubią? ;))

    > teorie, w koncu najwazniejsze, by obaj kodowali zgodnie z czyimis wymyslami,

    A. Normy ISO to też wymysł, oraz bezużyteczne i sztuczne reguły :)

    > podawali bezuzyteczne dane i chylili czola przed autorytetem guru netowych
    > ;))

    Z tym chyleniem to przesada, ale czasem warto posłuchać ludzi którzy
    wiedzą co mówią...

    > Marchewczyk

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ General Contact Unit: 'Never Talk to Strangers'