PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam pomocy biurowej › Re: Szukam pomocy biurowej
  • From: "Maciek Marchewczyk" <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam pomocy biurowej
    Date: Wed, 2 Feb 2005 21:49:31 +0100

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ctrdre$jv5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Maciek Marchewczyk [Wed, 2 Feb 2005 20:06:47 +0100]:

    > Nie chce Ci sie -- nie korzystaj. Ktos Cie zmusza?
    Potrzebne.
    Patrz nizej.

    > No! Z posiadania adresu e-mail mozna niemal w 100% slusznie
    > wnioskowac, ze jego posiadacz ma cos wspolnego z Netem :D
    Dowcip faktycznie na poziomie pionierow netu ;)

    > Nie, nie bedzie -- bo dorwalo sie bydlo ktoremu sie wydaje
    > ze wszystko im sie nalezy za sam fakt istnienia. I ktorzy
    > sa na tyle bezczelni, ze korzystaja bez mrugniecia okiem
    > z uslug nad ktorymi inni ludzie ciezko pracuja *za darmo*
    > -- jednoczesnie mowiac ze im sie nie chce zapamietywac
    > jakichs pierdul ktore ulatwiaja tym ludziom prace.
    Wzruszajace ;)) Naprawde, lza mi pociekla...

    > Jedna drobna rzecz: zamieszczasz je w Usenecie gdzie ona
    > obowiazuje. Wiesz, to troche tak jakbys wpadl do kogos na
    > obiad, uwalil mu kopyta na stole i zaczal sie pieklic ze
    > przeciez skarpetki nie maja nic wspolnego ze stolem.
    Naprawde pryszcze i obgryzione paznokcie... tego juz nie ma, to sie
    zdemokratyzowalo, upowszechnilo, piloci samolotow to juz tez nie awiatorzy
    czasow dawnych, pobudka!!! I odrobine moze spusc z przesady, dobrze zrobi...
    Lepsze, choc tez przesadzone porownanie, to paru gosci, ktorzy wytna kawalek
    chodnika na ulicy i postanowia, ze tu wolno chodzic, owszem, ale tylko
    tylem, w zielonych butach bez sznurowek i plujac przez lewe ramie. Dopoki
    chodnik dotyczyl tylko ich samych, nie bylo problemu, ale teraz sa w srodku
    miasta, smiesza, ale tez bardzo przeszkadzaja... Glupie? Na pewno nie
    bardziej, niz Twoj przyklad...

    > Zasadniczo mozna sie bylo spodziewac ze wyskoczysz jeszcze
    > z pomowieniami na ktore oczywiscie nie przytoczysz zadnego
    > uzasadnienia.

    Skad to wiesz? Nie widzialas, to krzyczysz, ze nigdy nie bylo, prawda?!
    Troche dyskredytujace, trudno sie spodziewac szerokich horyzontow, czysta
    empirycznosc z zamknietymi oczami ;))

    > Ten typ tak po prostu ma.

    Jasne.
    MM