PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam ludzi, ktorzy rzucili kariere › Re: Szukam ludzi, ktorzy rzucili kariere
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam ludzi, ktorzy rzucili kariere
    Date: Sat, 10 Dec 2005 21:03:45 +0100

    news:dnf4ng$9o6$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:dnd062$3v2$1@nemesis.news.tpi.pl Immona

    > A ja uważam, że ono jest oczywiste.

    > Dzielisz włos na czworo. Sądzę, że wcale nie o definicję chodzi, ale o na
    > czym polega kariera w konkretnej dziedzinie/zawodzie.

    Napisze Ci, czemu mi sie wyrazenie nie podoba.
    Otoz w tym wyrazeniu "rzucanie" jest jakis dramatyzm, sugerujacy
    poswiecenie, odrzucenie czegos wartosciowego.
    Tymczasem jesli ktos wybiera wiecej czasu dla siebie i bliskich/mniej stresu
    w zamian za mniejsze zarobki, to zwykle jest to racjonalna decyzja oparta na
    kalkulacji, w ktorej pewnym niematerialnym rzeczom przypisuje sie "cene" w
    postaci niezrealizowanych finansowych zyskow i uznaje sie te cene za warta
    zaplacenia. Transakcja, czesto bardzo sensowna. Nic sie nie "rzuca", wybiera
    sie.

    I.