PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam dobrze płatnej pracy

  • 1. Data: 2002-11-04 14:26:31
    Temat: Szukam dobrze płatnej pracy
    Od: "Agent CIA" <a...@w...pl>

    Szukam pracy: prawo jazdy kategorie BC, wózki widłowe, cieśla zbrojarz,
    murarz, doświadczenie handlowe, stacja benzynowa, 43 lata, wykształcenie
    średnie zawodowe. Telefon: 2560289 lub a...@s...pl .

  • 2. Data: 2002-11-04 14:49:54
    Temat: Re: Szukam dobrze płatnej pracy
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    . Telefon: 2560289 lub a...@s...pl .

    Byłem pewien, ze tylko warszawiacy nie piszą skąd są.
    Radze podawać zawsze kod pocztowy i "kierunkowy"

    mer

  • 3. Data: 2002-11-04 21:59:58
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Mon, 4 Nov 2002 15:49:54 +0100, gdy "mer"
    <b...@n...pl> napisał:

    >. Telefon: 2560289 lub a...@s...pl .
    >
    >Byłem pewien, ze tylko warszawiacy nie piszą skąd są.
    >Radze podawać zawsze kod pocztowy i "kierunkowy"

    Przecież widzisz, że:
    From: "Agent CIA" <a...@w...pl>
    czyli kierunkowy na Waszyngton.

    pzdr
    Robert

    (ps. i pl.praca.szukana)

  • 4. Data: 2002-11-05 11:00:02
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Byłem pewien, ze tylko warszawiacy nie piszą skąd są.
    > Radze podawać zawsze kod pocztowy i "kierunkowy"

    to chyba widac

  • 5. Data: 2002-11-05 11:39:52
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "sqrczak" <j...@w...pl> wrote in message

> [...]

    I co, uważasz, że każdy teraz sobie powinien grzebać w nagłówkach posta aby
    sprawdzić skąd ktoś pisze czy może chciałeś się pochwalić że ty to umiesz to
    robić? Jakby wysłał zwykłą pocztą to chciałbyś sprawdzać stempel poczowy?

    Czyli jak gość podaje telefon dla całej Polski to powinien z kierunkowym.

    --
    pozdrówka, Slavo