PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadectwo pracy - okresy nieskladowe

  • 1. Data: 2004-02-09 21:01:52
    Temat: Swiadectwo pracy - okresy nieskladowe
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    Czy krotkie zwolnienia lekarskie - kilka dni - musza byc na swiadectwie
    pracy w polu: "okresy nieskladowe". Przez te prawie 5 lat troche tych
    zwolenien bylo i nie wyglada to chyba najlepiej- czy mozna cos z tym zrobic?

  • 2. Data: 2004-02-09 22:03:10
    Temat: Re: Swiadectwo pracy - okresy nieskladowe
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "pasjonat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy w polu: "okresy nieskladowe". Przez te prawie 5 lat troche tych
    > zwolenien bylo i nie wyglada to chyba najlepiej- czy mozna cos z tym

    U mnie przez ponad 5 lat z kolei prawie nie bylo. Moze dlatego, ze nie
    chorowalem lub leczylem sie w wekendy?

    ---

  • 3. Data: 2004-02-09 23:06:57
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    tych
    > zwolenien bylo i nie wyglada to chyba najlepiej- czy mozna cos z tym

    Witam,

    Tak, nawet najkrótsze zwolnienia lekarskie po 14.11.1991 r. muszą być
    wyszczególnione w świadectwie pracy jako okresy nieskładkowe.

    wa