PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy › Re: Świadectwo pracy
  • Data: 2003-02-06 08:08:37
    Temat: Re: Świadectwo pracy
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję, dzięki linkowi dotarłem do podstawy prawnej
    >
    > Z poważaniem:
    > Zdzisław Sokołowski

    Nie ma za co.
    Jesli moge cos dodac przy okazji od siebie to często zaglądam na tą grupę i
    nie rozumiem niektórych głupich i nieprawdziwych odpowiedzi niepopartych
    odpowiednim przepisem, które wprowadzają tylko innych w bład, jak było i w
    tym przypadku (podany okres 2 tyg.).
    Ludzie jak nie jestescie czegos pewni, to nie piszcie bzdur. Czesto sa tu
    poruszane dla wielu z nas bardzo wazne tematy, dotyczace naszej pracy,
    naszych ciezko zarabianych pieniedzy itd. i ludzie którzy zadają pytania
    maja nadzieję, że otrzymaja rzetelna odpowiedz.
    Polecam serwis www.infor.pl w ktorym naprawdę mozna znalezc wiekszosc
    interesujacych nas informacji z prawa pracy (i nie tylko) popartych i
    podstawa prawna i nierzadko bogatym komentarzem.
    Dodam ze nie nie mam nic wspolnego z tym serwisem poza tym, że jestem jego
    czestym gosciem.
    pozdrawiam
    Pawel