PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia podyplomowe : inżynieria oprogramowania › Re: Studia podyplomowe : inżynieria oprogramowania
    From: Piotr Kocot <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Studia podyplomowe : inżynieria oprogramowania
    Date: Mon, 02 Jun 2003 17:01:58 +0200

    KrzysztofM wrote:

    > Mam pytanie: czy ktoś z Was chodził na studia podyplomowe typu inżynieria
    > oprogramowania (np. na AGH). Czy w ogóle warto zrobić sobie coś takiego,
    > zarówno pod względem możliwości przyswojenia ciekawej wiedzy jak i
    > podwyższenia wartości u pracodawców ?
    > Moje dotychczasowe wykształcenie jest raczej ekonomiczne, ale w praktyce
    > zajmuje się działką na styku ekonomii/informatyki. Mam również
    > doświadczenia w programowaniu - ale programistą bym się nie nazwał - bo to
    > były jedynie jakieś proste aplikacje narzędziowe w pascalu i delphi.
    >
    > pozdrawiam
> [...]

    Byłem.
    Zajęcia są prowadzone dość ciekawie i fachowo, ale niestety powierzchownie.
    Związane jest to tylko i wyłącznie z brakiem czasu. Przez dwa semestry
    studiów zaocznych trudno spodziewać się czegoś wielkiego.
    Jeżeli nie masz praktycznie żadnej wiedzy informatycznej (na to wygląda), to
    warto. Poznasz tam podstawy, a resztę doczytasz.

    Pozdrawiam
    Piotr