PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudent a działalność gospodarcza? › Re: Student a działalność gospodarcza?
  • Data: 2005-01-11 07:28:55
    Temat: Re: Student a działalność gospodarcza?
    Od: "Jakub Wojciechowski" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale na pewno ułatwiłoby start wielu młodym osobom, a co za tym idzie
    > tworzyli by miejsca pracy.
    > A tak wiele osób rezygnuje z tego, bo boi się że na ZUS nie wyrobi.

    Ok
    A ja mam 23 lata nie jestem studentem i tez chcialbym otworzyc wlasna
    dzialanosc gospodarcza...
    Ja tez chce same znizki i ulgi a najlepiej to zeby ktos za mnie ZUS co
    miesiac placil
    prawo jakie jest takie jest ale niech kazdy ma rowno "przesrane" ;]

    pozdrawiam

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:crun0j$d3g$1@news.onet.pl...