PracaGrupypl.praca.dyskusjeStrzelilem samoboja? Chodzi o wybor szkoly i kierunku. › Re: Strzelilem samoboja? Chodzi o wybor szkoly i kierunku.
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Strzelilem samoboja? Chodzi o wybor szkoly i kierunku.
    Date: Tue, 8 Feb 2005 21:40:10 +0100

    Greg napisał(a):

    > Dostała go do ręki. Otrzymałą wszelkie inne niezbędne informacje. Za
    > pośrednictwem strony www może sprawdzić terminy zajęć, egzaminów, wyniki i
    > wiele innych. Wykładowcy mają z góry określone dyżury w jakich można ich
    > łapać aby dopytać, uzyskać wpis...

    WSB w Chorzowie? :)
    Ja się w tym roku tam wybrałem na studia zaoczne, w ramach 'a nudzi mi się
    w domu w weekendy, to sobie spróbuję' ale opis moich doświadczeń jest mniej
    więcej zbliżony do tego co opisujesz powyżej. :)

    Studiuje się faktycznie bardzo przyjemnie, większość wykładowców oceniam
    jako kompetentnych, a co najważniejsze studenta faktycznie się szanuje
    jako człowieka (także jego czas).

    Dla odmiany na studiach dziennych, na Politechnice Śl. mam wciąż
    nieodmiennie cyrki i ubaw po pachy. Może dla przykładu, mała historyjka.

    Z życia studenta:
    Tak od jakiś 3 tygodni (zdałem egz. w "zerówce") nie mogę uzyskać
    kompletnego wpisu z jednego przedmiotu (egz + zaliczenie). Najpierw
    trzeba bowiem uzyskać wpis zaliczający z laborek. Uzyskanie wpisu
    z laborek było przez długi czas niemożliwe, bo w pierwszym tygodniu
    sesji panowie prowadzący laborki nie zdążyli ocenić wszystkich
    sprawozdań (które to trzymali jakieś 3 miesiące), a w drugim tygodniu
    okazało się że część prac im 'zaginęła' i musieliśmy je pisać raz
    jeszcze. Jak już napisaliśmy i przynieśliśmy to się okazało, że jednak
    prace się _znalazły_. No i zostały ocenione, wszyscy szczęśliwi,
    czekamy na termin wpisów u kierownika. Nadszedł.

    U kierownika laborek się okazało, że mimo że prace się znalazły,
    że zostały ocenione, to jeden z prowadzących _nie_ wpisał ocen
    do tabelki i trzeba było jeszcze raz gonić tego i się przypominać...
    I żeby było weselej, to oczywiście wszyscy panowie nie mieli terminów
    konsultacji w tych samych dniach. :)

    No ale dobra. Wpis z zaliczenia załatwiony, no to hurra! Idziemy po
    wpis z egzaminu (przypominam - zdany w "zerówce"). A tu co się
    okazuje? Szanowny pan profesor ma na drzwiach karteczkę:

    #v+
    P: Czy jest pan X?
    O: Nie ma.

    P: A kiedy będzie?
    O: Nie wiadomo.
    #v-

    Poczułem się że tak powiem zmoderowany w tym momencie... Z kolei inny
    sz. p. profesor władny zrobić wpis i odpowiednią parafkę, wyjechał
    sobie na narty. :) Wróci jak już się sesja skończy. :)

    > Półtorej roku temu dokonałem wyboru,
    > za który długo przyjdzie mi pokutować :-(

    Mi na WSB parę ocen przepisali. Aczkolwiek nie ukrywam, że studiuję tam
    rozrywkowo, bo głównym moim kierunkiem jest Informatyka na Politechnice.
    :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl