PracaGrupypl.praca.dyskusjeStrach księgowej i moja podwyżka › Re: Strach księgowej i moja podwyżka
  • Data: 2004-10-26 11:39:44
    Temat: Re: Strach księgowej i moja podwyżka
    Od: emati <e...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    :-)
    dzisiaj odbyła się rozmowa....
    wbrew uprzedzeniom, było miło i sympatycznie. Boss stwierdził że
    faktycznie cos mało pan zarabia panie K. choć nie bardzo wierzę żeby nie
    wiedział ile....
    Reasumując, podwyzka będzie tyle, że ma się zastanowić ile mi dołoży.
    Przynajmniej tak mi powiedział.
    Serdecznie dziękuję wszystkim za cenne rady i zainteresowanie wątkiem
    (szczególnie Ewie)
    pozdrawiam wszystkich i dziękuję.
    Dam zanać ile dostałem, a potem to już by tylko zostało was wszystkich
    na jakies piwko lub kawę zaprosić :-)
    pozdrawiam i zyczę równie miłego dnia.
    emati