PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Subject: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Tue, 27 Jul 2010 01:42:15 +0200
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 24-07-2010 o 12:16:39 Yakhub <y...@g...pl> napisał(a):

    > Sęk w tym, że po prostu w firmie nie było nikogo, komu można by to było
    > przekazać.
    >
    > Przełożonemu mogę (i zrobiłem to) przekazać listę z haseł i swój numer
    > telefonu, na wypadek napotkania hasła, którego tam nie ma. Przekazałem
    > informację, gdzie co leży i swój numer telefonu, na wypadek, gdyby czegoś
    > nie można było znaleźć.
    >
    > Mogłem też przekazać informację typu "w razie problemów z X należy
    > zrestartować usługę Y na serwerze Z" albo "uprawnienia A są ograniczane
    > filtrami SQL" - nie przekazywałem, bo gdy odchodziłem w firmie
> [...]

    Zaoferuj im zdalne wykonywanie uslug i hotlinie dla "nowego". Jesli sie
    nie zgodza, to grzecznie, aczkolwiek dosadnie przekaz, ze nie masz
    prawa/ochoty im w czymkolwiek za darmo pomagac. Chyba, ze nie przejmujesz
    sie spalonymi mostami, to mozesz nawet nie odbierac telefonu od nich. Za
    glupi przyjazd serwisowy, by zresetowac haslo, niektore firmy wystawiaja
    f-ry na co najmniej 300zl + kilometry. Kilka takich urzadzen/programow do
    resetu i uzbiera sie niezla sumka ;-)