PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Date: Mon, 26 Jul 2010 09:32:37 +0200

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał

    > Masz np. "Informację Kolejową" Czy szkolenie kolejowe"???
    > Biuro numerów szkoli podając numer czy informuje?

    A czy biuro numerów czy informacja kolejowa przekazuje Ci swoje obowiązki
    pracownicze?
    Weź już sobie odpuść, bo zaczynasz się ośmieszać nie rozumiejąc podstaw
    języka polskiego.
    Ja mówię, że kwadrat to prostokąt, a Ty z sarkazmem pytasz, czy pocztówka w
    kształcie prostokąta to też wg mnie kwadrat.

    > Nie pokazujesz jak coś działa tylko mówisz, że faks jest tu i tu a
    > instrukcja tam.

    Może być i taki schemat działania, jednak jedno nie wyklucza drugiego,
    zwłaszcza, gdy nie ma czegoś takiego, jak instrukcja, a przeszkolenie nie
    dotyczy obsługi stricte urządzenia, tylko np. postępowania wg jakiegoś
    schematu czy procedur, które nie są nigdzie spisane.

    > No mniej więcej.
    > Nie interesuje Cie ponadto, co ktoś zrozumiał - tez w odróżnieniu od
    > szkolenia.

    Poddaję się, masz wyjątkowo kuriozalne pojęcie nt przekazywania obowiązków.
    A może myli Ci się to ze zdaniem stanowiska pracy.
    No chyba, że w całym Twoim życiu zawodowym Twoje obowiązki w istocie
    polegały tylko na siedzeniu przy biurku i dzierżeniu kluczy w szufladzie.

    Tu poczytaj sobie więcej: http://www.portalkadrowy.pl/?doc_id=174315, z
    naciskiem na ostatnie zdanie
    "Pracodawca ma prawo wydawania pracownikom poleceń, które związane są z ich
    podstawowymi obowiązkami. Dla pracownika biura będzie to np. zrobienie
    zestawień czy uporządkowanie dokumentacji. Pracodawca ma prawo oczekiwać,
    że pracownik po ustaniu stosunku pracy pozostawi swoje stanowisko
    uporządkowane, że rozliczy się z powierzonych mu w okresie zatrudnienia
    przedmiotów. Oznacza to, że pracownik odchodzący z pracy powinien wykonać
    polecenie służbowe polegające na uporządkowaniu dokumentacji oraz wdrożeniu
    innej osoby w obowiązki, które wykonywał"

    Podstawa prawna:
    (Dz.U. z 1998 r. nr 21, poz. 94)

    K.