PracaGrupypl.praca.dyskusjeStosunki z byłym pracodawcą › Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    From: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stosunki z byłym pracodawcą
    Date: Sun, 25 Jul 2010 16:50:40 +0200
    <1ifde3j30m4m1$.dlg@wazzenon.pl> <i2f9ck$1qek$1@news.mm.pl>
    <i2fbqt$m4s$1@inews.gazeta.pl> <i2ffbn$2a4f$2@news.mm.pl>
    <i2fllm$ovt$1@inews.gazeta.pl> <i2gnur$2omo$3@news.mm.pl>
    <i2h3e5$kho$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <i2hc2o$i0f$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <i2heif$pkh$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>

    W dniu 2010-07-25 15:52, januszek pisze:
    > Poszedł by na 25 lat do obowzu pracy na mocy porozumienia ACTA-V ;P

    :)

    > Realnie na sprawe patrzac to pewnie 20% najmocniejszych firm wykonuje
    > 80% najbardziej intratnych zlecen ;) a informatyczne Ziutki bija sie i
    > zarzynaja o reszte rynku ;)

    Tez tak mysle. Najlepszym fachowcom gimnazjalisci nie zaszkodza. No ale
    rynek sklada sie nie tylko z elity, ale takze z dobrych, srednich i
    kiepskich informatykow.

    Slabi informatycy najczesciej zmieniaja branze lub jakims cudem sobie
    radza. Sredni bija sie ze zdolnymi gimnazjalistami czy licealistami.
    Dobrzy daja sobie rade, choc sporadycznie moga odczuc niskie stawki
    gimnazjalistow. Elita to wiadomo.

    Niestety o ile w informatyce trzeba byc dobrym, zeby jakos zyc, o tyle w
    innych branzach juz niekoniecznie - wystarczy byc srednim fachowcem. No
    i czasem odbija sie to na kasie: szczegolnie dotyka to srednich
    informatykow, czasem nawet dobrych jezeli z jakis przyczyn zajmuja sie
    pierdolami ponizej swoich kwalifikacji.

    Powyzsze wypociny to oczywiscie tylko moje zdanie. Nie twierdze, ze mam
    w 100% racje bo badan na szeroka skale nie robilem.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos