PracaGrupypl.praca.dyskusjeStewardessa - Steward w liniach lotniczych › Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    From: "Cabin Attendant" <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stewardessa - Steward w liniach lotniczych
    Date: Tue, 24 Sep 2002 10:39:07 +0200

    > Moze ktos lepszy zweryfikuje te dane, bo ja nie umiem (faktycznie nie znam
    angielskiego).

    No wlasnie, najwiecej ma ten do powiedzenia co go to nie dotyczy. Moze zanim
    zaczniesz znowu przeanalizowywac moje posty, zacznij uczyc sie
    angielskiego!!!. Ja a propos gadam w 3 jezykach biegle i w 3 srednio,
    wystarczy? - w wieku 22 lat, wystarczy Ci.

    Moze jeszcze kiedys ci sie ten angielski przyda (nawet do weryfikowania
    informacji o EMIRATES).

    Daniel