PracaGrupypl.praca.dyskusjeStatystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005 › Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    Date: 3 Jul 2005 21:11:50 +0200

    Kaizen napisał(a):

    [...]

    > Nie nam oceniać czy komuś zależało, czy nie. Czy ma wiadomości,
    > umiejętności, oprogramowanie do ładnego zakodowania - nie wiem i,
    > prawdę mówiąc, nie interesuje mnie to. Ważne, że ten wymóg jest
    > kosmetyczny i nie wpływa na wartość merytoryczną ogłoszenia.

    Nie jest kosmetyczny, a techniczny.

    > To skąd te flejmy i utyskiwania na moderatorów i pyskówki na tej
    > grupie, bo późno ogłoszenia wyszły czy nie zostały puszczone przez
    > robaczka (bo, np. jakaś tam bramka koduje nie tak jak FAQ przewiduje)?

    Widziałeś tu tego ile ostatnio? Powiedzmy w ciągu pół roku?

    [...]

    > Powiedz to 50 letniej kadrowej, którą synek namówił, że może tak
    > poszukać pracownika.

    Mówię. I mówię jak ma to zrobić, żeby było dobrze. I za każdym
    kolejnym ogłoszeniem taka osoba ma już poprawnie wszystko.
    Przestań z tego proszę robić czarną magię. Wysłanie poprawnego
    ogłoszenia na ppo jest rzeczą bardziej prostą niż subskrybcja
    grupy.

    > Powiedz to osobie, która wysyła wszystko ładnie wpisując na bramkę
    > na Onecie czy google, a moderator odrzuca.

    Bramka na onecie sama z siebie odrzuca. Nie przesyła żadnych ogłoszeń
    ostatnio. To też moja wina? Z googla to już nie pamiętam kiedy były
    odrzuty z tej okazji. Na pewno nie w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy.

    > Dla wielu ludzi dwuklik w jednym miejscu jest problemem.

    Nie mówię o dwukliku.

    > Nie przeczytałem - szkoda mi na to czasu, bo nic tam nie wysyłam, ale
    > przeglądałem. I co z tego wynika?

    Czyli dyskutujesz nie mając pojęcia o czym? To jakie zasady chcesz
    zmieniać skoro nie wiesz jakie są w ogóle? Pisałeś wcześniej o wojenkach.
    Widzi mi się, że w tym celu tylko odpowiedziałeś na moją informację
    o statystykach. Bo ani nie śledziłeś ppo (mógłbyś wtedy zauważyć, że
    nie odrzucam wszystkiego co ma 'robaczki' i brak charsetu), ani się
    do dyskusji nie przygotowałeś. Gdzie byłeś np. jak omawiałem (w połowie
    maja) nowe FAQ grupy i prosiłem o ustosunkowanie się? I Ty mówisz,
    że ja lubię wojenki? :)

    > Że PPO jest bardziej święta i wymagająca od bramki google czy onetu?

    Wybacz, nie potrafię skojarzyć co jedno ma z drugim wspólnego.
    PPO nie jest święta i w istocie jak się da nagiąć jakieś zasady,
    by przepuścić ogłoszenie, to tak robię. No ale jak pisałem,
    do dyskusji się nie przygotowałeś. :)

    Ale nie figurujesz jako bezrobotny.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer