PracaGrupypl.praca.dyskusjeStatystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005 › Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    Date: Sun, 03 Jul 2005 19:59:59 +0200

    Pięknego dnia 3 Jul 2005 19:10:54 +0200, Wojciech Bańcer

    >jest taka że wpływ ppo na rozwój gospodarczy w Polsce jest po prostu
    >żaden. :)

    Makro bierze się zmikro. Każde medium ma swoje znacznie. Może jeszcze
    PPO brakuje trochę do GW, ale IMO jest znaczące.

    >tak o ok. 5%. Wybacz, ale dla mnie to oznacza tylko tyle że komuś nie
    >zależało by to ogłoszenie zamieścić, a nie że samo wymaganie jest
    >z kosmosu wzięte i nie do spełnienia.

    Nie nam oceniać czy komuś zależało, czy nie. Czy ma wiadomości,
    umiejętności, oprogramowanie do ładnego zakodowania - nie wiem i,
    prawdę mówiąc, nie interesuje mnie to. Ważne, że ten wymóg jest
    kosmetyczny i nie wpływa na wartość merytoryczną ogłoszenia.

    >To już wiesz lepiej ode mnie co jest przyjemniejsze, łatwiejsze
    >i szybsze? :)

    To skąd te flejmy i utyskiwania na moderatorów i pyskówki na tej
    grupie, bo późno ogłoszenia wyszły czy nie zostały puszczone przez
    robaczka (bo, np. jakaś tam bramka koduje nie tak jak FAQ przewiduje)?
    Czyżby moderatorzy lubili te wojenki? Lubili odpisywać, wyjaśniać,
    prosić o poprawienie kodowania i ponownie moderować dane, poprawione,
    ogłoszenie? I nie mów mi, że taki ping-pong nie zabiera czasu - a w
    tym czasie ogłoszenie może przestać być aktualne, pracodawca może
    wypiąć się na PPO - a to nie jest zadaniem modów, żeby umniejszać
    rangę i popularność PPO. A może się mylę?

    >Tu też kodowanie ma się nijak do rzeczy.

    Jak nie jak tak - mniej "odbitych" ogłoszeń oznacza, że się pojawi
    wcześniej (oczywiście przyjmuję za pewnik, że nadawca ogłoszenia
    dostaje info, że kodowanie nie jest tak śliczne, jak moderatorzy by
    chcieli i ma przysłać ogłoszenie jeszcze raz).

    >Toteż ja to realizuję. Na przestrzeni ostatniego roku zasady zostały
    >dość mocno złagodzone. Ale między 'złagodzić' a 'pozbyć się ich
    >zupełnie' jest zbyt wielka różnica, do której szczerze mówiąc nie
    >przekonują mnie popularne hasłą o dobrobycie i szczęściu jakie nastanie
    >jak ppo przestanie być restrykcyjna. :)

    Nie "nastanie" ale PPO może więcej zdziałać w tym kierunku. Jak
    pisałem IMO zasady powinny być tak złagodzone, aby forma miała
    marginalne znaczenie - zasady powinny dotyczyć treści i z tym się
    zgadzam.

    >Ależ oni *nie muszą* być ekspertami. Właśnie o to chodzi, że nie muszą.

    Powiedz to 50 letniej kadrowej, którą synek namówił, że może tak
    poszukać pracownika. Powiedz to osobie, która wysyła wszystko ładnie
    wpisując na bramkę na Onecie czy google, a moderator odrzuca.

    >To ludzie z Twoim podejściem wmawiają innym jaka to skomplikowana rzecz.

    Dla wielu ludzi dwuklik w jednym miejscu jest problemem.
    Ja wiem (a przynajmniej tak mi się wydaje) co zrobić, żeby poprawnie
    zakodować - ale i tak często wysyłam robaczki, bo takie się pojawiają
    jak robię copy-paste z kodeksu pracy. Może to i przez lenistwo - ale
    puki moja odpowiedź może komuś pomóc i jest czytelna, uważam, że warto
    ją wysłać.

    >Tak z ciekawości - przeczytałeś chociaż raz zasady wysyłania, jakie
    >okresowo zamieszczam na grupie ppo?

    Nie przeczytałem - szkoda mi na to czasu, bo nic tam nie wysyłam, ale
    przeglądałem. I co z tego wynika? Że PPO jest bardziej święta i
    wymagająca od bramki google czy onetu?

    >I wykonuj?c zlecenie, dzieło nie powiniene? się wyrejestrować
    >z UP, tak? :)

    Nie wiem, ale na pewno nie możesz w sprawie UZ czy UoD pozwać do Sądu
    Pracy zleconiodawcy czy zamawiającego dzieło :)

    Z mojej strony EOT - swoje stanowisko i argumenty wyłuszczyłem i nie
    mam nic do dodania.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded