PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
  • Data: 2005-01-25 01:25:05
    Temat: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 23 Jan 2005 11:41:45 +0100, na pl.praca.dyskusje, Kyniu napisal(a):

    Update:

    "Obecnie prawie 65 procent klientów dużych sieci przyznaje, że informacje o
    złym traktowaniu pracowników mają żaden albo niewielki wpływ na wybór
    sklepu, w którym dokonują zakupów." (wg. Rzeczypospolitej).

    I o to mi chodzilo - pracownicy skarza sie na wykorzystywanie ale nie robia
    nic by temu przeciwdzialac, konsumenci ktorzy tez na co dzien sa
    pracownikami, maja w nosie to ze pracownicy hipermarketow sa
    wykorzystywani. Pomijam brak etyki w grupie "byznesmenow" ale jeszcze
    bardziej martwii mnie brak solidarnosci miedzy pracownikami i o tym byl moj
    post na grupe.

    Kyniu

    --
    _ __ _