PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno › Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
  • Data: 2005-01-24 11:41:22
    Temat: Re: Spirala bezrobocia - czyli na bezrobocie spojrzenie jeszcze jedno
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ct2ejh$lc0$1@news.onet.pl Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> pisze:

    > W niezmienionych warunkach zewnwetrznych tak. Ale jakos wyczuwam, ze na
    > rynku nie byloby rownowagi - inflacja poszlaby do gory i te twoje 1700 zl
    > warte byloby tyle co teraz te 700 zl. I tym swoim sposobem bedziesz mogl
    > sobie podwyzszac ile wlezie, a i tak nie zmieniasz.
    > Przypominam - byli juz tacy. Wprwadzali ceny urzedowe, czarny rynek
    > zwalaczali i taki tam. Socjalu jednak nie a sie tak latwo wyplenic z
    > serc i umyslow ;)
    Odpowiedziałem na pytanie: "co to znaczy godziwe wynagrodzenie" odnosząc się
    do naszych realiów.
    Nie znam się na ekonomii, więc się nie sprzeczam. Nie chodzi o ceny
    urzędowe, ani socjal itp. tylko o płacę. Obecna płaca minimalna (824 zł)
    jakoś tam została wyliczona (nie wiem jak) i stanowi sztywną regulację.

    Jotte