PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkladki › Re: Skladki
    From: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skladki
    Date: Mon, 5 Feb 2007 23:31:48 +0100

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby czarny, Mon, 05 Feb 2007 17:02:31 +0100
    nie napisał(a), że:

    > nalezy jednak uwzględnić to, że ZUS w niektórych przypadkach gra wariata
    > i kasy nie przelewa, choć to raczej sporadyczne obecnie wyjątki.

    Mam dziwne wrażenie, że właśnie jestem takim wyjątkiem. Ostatnio zgłosiłem
    się do ING z wnioskiem o umożliwienie dostępu do swojego konta drogą
    internetową. Kilka dni temu otrzymałem od nich odpowiedź, która mnie
    "lekko" zdziwiła:

    "Pańskie dane zawarte w umowie członkowskiej o numerze xxxxxxxx zostały
    zgłoszone do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w celu rejestracji Pana w
    Centralnym Rejestrze Członków Otwartych Funduszy Emerytalnych, jako członka
    naszego funduszu. Niestety do chwili obecnej nie otrzymaliśmy potwierdzenia
    Pana członkostwa, co uniemożliwia nadanie dostępu do wybranej przez Pana
    usługi".

    Fakty są takie:
    - W grudniu 2005 zarejestrowałem się w OFE.
    - W styczniu 2006 poszły do ZUS moje pierwsze składki.

    Trochę za wcześnie zarejestrowałem się, ponieważ nie wiedziałem, że składki
    nie są opłacane jeśli jest się jeszcze studentem. Prawa studenta straciłem
    dopiero na początku 2006 i stąd dopiero od tego momentu szła kasa do ZUS-u.

    I teraz pytanie, co się stało z moim wnioskiem skoro OFE nawet nie ma
    potwierdzenia, że jestem ich członkiem. Nie mówiąc już o tym, żeby do nich
    jakakolwiek kasa przyszła przez cały rok...

    Macie jakieś pomysły kogo najpierw zacząć ścigać za to niedopatrzenie? ZUS,
    OFE, pracodawcę czy jeszcze coś innego?

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.