PracaGrupypl.praca.dyskusjeSad pracy - wielka kpina ! › Re: Sad pracy - wielka kpina !
    From: "db501" <d...@t...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sad pracy - wielka kpina !
    Date: Sat, 19 Jul 2003 05:05:12 -0700

    Witam

    W takim razie pracownik tez jest zlodziejem i oszustem poniewaz wiedzac ze
    stracil dochody powinien natychmiast wylaczyc telefon w domu a nie zalegac
    za abonament cztery miesiace. Nikogo nie wzrusza, ze stracil prace, jest to
    ryzyko ktore powinno byc skalkulowane przed instalacja telefonu, natomiast
    abonament powinien zaplacic w calosci, poniewaz na podstawie umowy
    zobowiazal sie placic za serwis telefoniczny. Jezeli nie dostal
    wynagrodzenia w pracy albo stracil prace powinien natychmiast zrezygnowac z
    uslug telefonicznych a nie wymagac serwisu majac pelna swiadomosc, ze nie
    zamierza zaplacic za ten serwis. Kompania telefoniczna nie jest winna, ze
    klient nie ma dochodow, jezeli tylko linia telefoniczna dziala (zgodnie z
    umowa) abonament musi zostac zaplacony.

    Pozdrawiam

    "Krzysiek(?)" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości